tisdag 3 januari 2012

Såndär kusinfika

Skriver som jag alltid brukar skriva: "Ojojoj, jag har SÅÅÅ mycket att blogga om, SÅÅÅ mycket bilder..." Så har jag liksom skrivit det igen :P
Arbetar mig framåt, från kusinfikan mot julen med allt som hör till.
Jag är införstådd med att alla kanske inte känner sig som snyggast på dessa bilderna, jag hoppas ni har bra självdistans :)


Det bakades vanliga lussebullar, samt klassiska lussepenisar.
 Per och jag stod för de sistnämnda.




Färdigbakat! Min ömma moders kakor kom också fram, samt kaffe och glögg.
Vill du lukta på glöggen gosse?!


Mina nya moccakoppar kom till användning!
Min tidigare nya tekittel fick dock kasseras efter fikan då den tydligen läckte...

1 kommentar:

  1. myyyyyys! och TACK för att du inte la upp den värsta bilden! haha

    SvaraRadera