lördag 7 januari 2012

Julen i helhet



Nu kommer jag kräkas ut bilder, med bildtexter, bara så ni vet!


Lite vintrigt i alla fall?

Fetefluffsan, den tjocka tomten i bakgrunden åkte fram!

Lilltomten bajsar i mossan och är grymt nöjd med livet?

Granen, som Anton fick skjuta-INTE JAG?!
Flaggorna mm. är från Hermansmåla...


Nils tog en paus i köttbullestekandet.
Bakom så ser ni vart det nya rummet har  tagit plats!

Leif.arna, fasters sällskap och Fafa.

Finaste bilder ever på kusiner, bror, far och famå?




Det blev julklappspel i verendan.

Kusin blev med mini-stekjärn.

Juléaft! Frukost med lite julklappsutdelning är tradition nu...

Finn ett fel.
Så var det dags att duka fram julbordet igen!
 
Fetefluffsan fick sig en smal kompis kvällen innan...

Min korv stektes, den var ganska trist.
Till nästa är behöver jag ha i mer fett och  vätska...

Bjöd syster och Måmå till bords


Jag tycker den smakar lite som hackekorv?

Julklappsutdelning med fina texter <3

Avslutar med lite morgonfrost...

1 kommentar:

  1. Ååååh mysigt!!
    Och jävlar vilken fin fågel-tapet!!!
    Hälsa det! :)

    SvaraRadera