torsdag 5 januari 2012

Ännu en dag av sjukdom, med nya upptäckter!

Efter mycket zappande så hamnade jag mitt i ett drama! 
Mannen satt i rullstol med brutet ben, tydligen var han privatdetektiv, och i ren tristess så hade han börjat spana in sina grannar i huset mitt emot. En av grannarna hade fått hans uppmärksamhet, då detektiven trodde att grannen dödat och gjort sig av med sin fru. Spänningen tätnar!

Mycket märkligt att man kan sugas in i en till synes ganska tråkig story, men där satt jag-hooked. Men det var ju en Hitchcock-film, det brukar bli bra då.
Jag tycker minsann att filmen var bra, och nu läste jag att den snygga kvinnan i filmen var Grace Kelly. Henne har man ju hört om?

Fantastiskt vacker var hon, sådär klassiskt snygg och vänlig-men bestämd!




Från filmen...
Så är du också sjuk någon gång eller har tid över, se den!
Läs mer om filmen på http://www.imdb.com/title/tt0047396/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar