onsdag 4 januari 2012

Loppisfynden i julanda!

Min ömma moder och jag åkte in till Karlskrona en dag och passade på att gå på diverse second-hand affärer. Mina fynd blev många, är mycket nöjd :)
Hittade bland annat:

Adventstjärnan, lite annorlunda form och med fint sken som INTE framkommer på bilden. Mina julgardiner, som folk har trott kom från HEMTEX, är från Netto för 59:- 


Lilleduken med pepparkakagubbarna. Älskar att det inte är en GUMMA och en GUBBE.
(Bloggen vill inte lägga in bilden på rätt håll, inte heller rotera den)

Dukarna. Ingen aning om vart och varför jag ska ha dem, men jag har dem ;)
(Bloggen vill inte lägga in bilden på rätt håll, inte heller rotera den)


Moccakopparna, en av sex stycken, och ett grytunderlägg med en fin tupp på :)


Adventsljusstaken som Pappa borrade åt mig pryddes med en tomte likt den vi haft hemma under hela min uppväxt. Köpte den för hela 2:-


Tomten, lite pilsk i blicken på något sätt...
Tomtekulan fanns det två av, köpte dem för 1:- stycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar