torsdag 5 januari 2012

Julegranen och Tivoli

Det är första gången i mitt vuxna liv har jag haft en riktig, och seriös julgran. Blekinge-huggen dessutom! Mor och Far kom ner en weekend för att gå på Tivoli med oss blandannat och hade då med sig en gran till mig :) Efter att vi kom hem från Tivoli, som inte var så imponerande om du frågar mig, så pyntade jag och Mamma granen. Nils var och svirade och Pappa sov på soffan...


Räven, fyndet från Rusta

Granen i helhet

Den gröna ugglan fick följa med hem från Tivoli och flytta in i granen redan samma kväll

Julkatten, något missnöjd med sin sneda placering på stickiga granbarr

Ett av Nils favoritgosedjur från när han var liten fick bli våra varianter på julgransdjur :)

Älgen lika så! Nils visade mig hur han brukade sova med den när han var liten. Gulle!
Och så lite bilder från Tivoli.




Ryskt tema i år tydligen



Rediga renar! Nej, inte riktiga. Rediga. Blekinge-style!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar