onsdag 5 januari 2011

Varm i hjärtat

Jag vet jag vet, jag har inte bloggat något om varken jul eller nyår.
Har grymt mycket bilder att slänga upp här, det kanske är därför det tar emot?
Julen var underbar och nyår var riktigt nice för att summera det lite så länge :P



Som kompensation slänger jag upp en bild på mig och Janne.
Var och hälsade på huset i Backaryd hos Lagge, Mia och Janne och sistnämnda somnade i mitt knä (för det hade väl varit märkligt om någon av de andra två gjorde det?)
Det var så fint att mitt hjärta nästan grät!



Att Nils inte vill ge oss (läs mig) en bebis är ett mysterium. Han har nog haft för få sovande charmtroll i sin famn under åren :)


Bild ärligt stulen från fotografen Lagge Laggelito Lindquist

4 kommentarer:

  1. Klart jag vill :P Men inte NU!!

    SvaraRadera
  2. Åååååh!!! GULLEPLUTTESNUTTELUTTIS!!! Och janne e ju med söt..... ;) Hihi! Snart har vi en till liten pluttsnutt i familjen! Fast det är nog lite hemligt fortfarande.... :D Men jag toklängtar! Det är så underbart när de är sådär små och inte har något att säga till om! Man kan bara krama ihjäl dem!! Bara sådär!

    SvaraRadera
  3. Nils, jag vill ha en! NUH! Jaså, vad roligt Bella. Men då håller vi det hemligt ett tag till. Jag ringer nog imorgon, det var allt för länge sen vi pratade nu :/

    SvaraRadera
  4. Det klär dej:) / mamma

    SvaraRadera