torsdag 27 januari 2011

Operation armhåla

Är sämst på att uppdatera, ska inte ens lova att vara mer verksam här. Min inspiration kommer och går helt enkelt :P 
Har spenderat helgen i Ronneby, ätit, slappat, ätit lite igen, klappat hundar och ätit. Typ så har helgen sett ut :)


Men, tänkte berätta lite om mitt projekt jag dragit igång:
Operation armhåla.

Sist jag rakade mina armhålor var på nyårsafton, alltså nästan en månad sen.


Fick för mig att jag skulle se hur långt håret kan bli i armhålorna, har ju trots allt ALDRIG haft mina armhålor orakade innan. Från och med att jag fick lite hår där som tonåring har jag rakat mig...
Inte min armhåla, och så här hårig är jag inte. Ännu...


Vi får väl se hur länge jag står ut, känner mig ärligt talat ganska ofräsch. Men jag tänker att det väl är en vanesak? Rakar ju ben, tatuerade armen och bikinilinjen som vanligt, alltid något :P

Måste flika in att detta inte är något jag fått för mig under mina genusstudier om någon tror det. Detta har inget att göra med mina feministiska åsikter eller annat som jag lärt mig under terminen.

4 kommentarer:

  1. alltså ska du börja med att ha hår i armhålorna alltid eller ska du bara testa hur långt det kan bli? mycket intressant projekt.

    SvaraRadera
  2. Nejnej, herregud! Ska se hur länge jag står ut helt enkelt. Vill se hur långt det blir, men sen ger jag upp! Kan ju inte gå runt och vara lurvig hela sommaren :P

    SvaraRadera
  3. "...tatuerade armen och bikinilinjen som vanligt" Hihi det såg roligt ut! ;) Eller har jag missat nått?? :S

    SvaraRadera
  4. BTW om jag ska kommentera ditt underbara projekt så är det ju väldigt kreativt och så men jag kan inte riiiktigt gilla det eftersom jag ogillar armhålor i allmänhet och armhålehår i synnerhet! Men... Kämpa på!! :D

    SvaraRadera