måndag 10 januari 2011

En hjärtlig present av en hjärtevän

Har fått riktigt många avi.er på senaste tiden, vunnit några Tradera-auktioner osv. men när den sista avin.damp ner i brevlådan blev jag konfunderad.
Hämtade ut paketet idag, det var från en viss Mr. Háke,
aka. Håkan Lindén från Nils klass i Växjö.



Vad kan det vara?!
Efter att ha öppnat ytterlådan kom jag till paketet på bilden, i paketet fann ännu en låda. I lådan fanns det två lager plopplast, mer kartong och sen ännu mer plopplast. Allt tejpat med gaffatejp. Men innehållet var ömtåligt så jag förstår hur Mr. Håkan tänkte :)


I paketet fanns en Mumin-mugg, av samma slag som jag slog sönder i mellandagarna, samt några fantastiska visdomsord.
Håkan har haft den som sin mugg när han har fikat hos oss och så ska det förbli!

Nu står muggen på hyllan i köket med en lapp brevid med texten: Muggen får endast användas av dess ägare, Håkan Lindén. Det känns bra tycker jag :)
Tack min vän för en fin gemensam present!




Never Death, Always Cake! <3


Chilla blev nyfiken på allt emballage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar