fredag 7 januari 2011

Arnold Vosslo

Under influensen av alkohol och tristess så zappade jag runt på TV.n och hittade Mumien.

Kommer ihåg att jag såg den på bio med min bästis Linnea och hennes mamma 1999 och gick ut ur biografen med en märklig känsla i magen. Jag hade tidigare, i ett befängt tidigt tonårsförsök att "vara intresserad av stereotypt snygga killar" klippt ut bilden på Brendan Fraser ur en FRIDA-tidning , då han endast var iförd ett huckle (dock inte från Djungle George), och haft honom upptejpad på spegeln i flickrummet. 


Men när jag gick ut ur biogfaren så tyckte jag att Anrold Vosslo var snygg?!


Arnold Vosslo ur "The Mummy"
Jag vet inte riktigt hur det gick till men jag verkar ha en märklig fascination kring kända skalliga män med stor överkropp? Tänker främst på Till Lindemannm, sångaren i Rammstein. Long obsession kring honom i några år för övrigt...


Till Lindemann

Kanske mer känd som sångaren i Rammstein
Hur som helst. Visst är det konstigt vad man kan återuppleva saker och ting bara genom att se en film, höra en låt eller besöka en plats?
Min fascination kring överdrivet vältränade män är väldigt märklig för övrigt?
Det är ju inget jag någonsin har inkorporerat i mitt verkliga liv (IRL för er som brukar hänga på internet)

No offence Nils, men du har inte riktigt samma fysik som Till, och det vill jag inte heller!


Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar