tisdag 8 februari 2011

Trötthet och skönhet

Har idag klarat av min första "riktiga" dag på jobbet. 
Gick alltså inte bredvid idag utan fick klara mig själv.
Och det gjorde jag bra tycker jag ;)
Lite bråk på fritids, försökte lösa det så bra som möjligt men jag vågar inte riktigt ryta till ännu (trots att det hade behövts BIG TIME)
Men jag är stolt över att jag överhuvud taget varit på rätt plats vid rätt tid :P



Kom hem och tvättade, lagade middag, skulle gå ner med resten av tvätten i famnen men mellanlandade i soffan och somnade där- på smutstvätten. Så trött kan man alltså vara, och imorgon börjar jag 07.00 :/


Det jag EGENTLIGEN skulle dela med mig av var en bild på denna skönhet som Mor och Far hade med sig i helgen. Jag pekade ut den på en second hand-affär i Ronneby och de fick ta med den ner ;)




Tyckte att skärmen var riktigt hiskelig när jag såg lampan,
men så fort den tändes var jag kär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar