söndag 13 februari 2011

Sjukling

Efter en trevlig kväll igår med Melodifestivalen, öl och brädspelet Carracassonne så vaknade jag och var helt svettig med halsont. Fattade verkligen inte varför, gick upp och tog en kopp te. Men när jag satte mig i soffan fattade jag var det var som kröp i min ömma lilla kropp. Feber.
Tog tempen efter att ha somnat bort på soffan, 38,5 grader :/


Tänkte tillbaka på de få gångerna jag var sjuk när Nils bodde i Växjö och hur utlämnad man var då.Helt ensam, utan mat man orkar tillaga i kylen och inga rester att värma i frysen. Katastrof!
Men nu står han i köket, steker lite kyckling och jag fick lov att äta chokelahpudd till efterätt :)


Det är tur att jag har honom! <3


1 kommentar:

  1. Sv: Haha, tack för att du delade med dig av det! Intressant att läsa. Jag älskar hur man väljer sina val här i livet. Intressant som tusan. Jag har varit in på pilot och reseledare också. Just för att jag älskar att resa. Men ändå på något vis så väljer man något helt annat. Komiskt. ^^

    Och tack så mycket för komplimangen! :)

    SvaraRadera