onsdag 30 mars 2011

Klippa till mig?

Nu var det minsann på tiden. Har skjutit upp det så länge så efter jobbet blev jag desperat. Sprang in på närmsta till synes seriösa frisörsalong och klippte mig.
Tjejen som klippte mig var trevlig och duktig, kanske tom. går dit igen :P Men för att klippa rätt var hon tvungen ett platta mitt hår, något av en mardröm för en tupperare som mig. Kom hem, fullt medveten om att mitt hår såg ut långt ifrån som jag ville. Märk väl.

Platt som en panGkaka, lite bättre med burr, tramsig min och tumme.

Nu ska jag ge mitt hår en ärlig chans att växa sig långt.

2 kommentarer:

  1. hej id vad tjusig du blev!
    på fredag fyller groddan år och vi ska fira det med grillning på fridas gård på st knut! jag tror alla får komma eftersom det är en gård så du får gärna hänga på om du vill?
    puss!

    SvaraRadera
  2. vilka underbara bilder.

    SvaraRadera