måndag 7 mars 2011

Cash is king

Som jag nämnde i tidigare inlägg så har jag haft för mycket saker att skriva om, så de bidde ingenting. Nu när jag tagit bilder på allt så kändes det inte så ball längre, det är väl därför man ska blogga när saker händer och inte dagar/veckor i efterhand. Men, jag har i alla fall inhandlat lite grejer sen jag fick lön ;)
Blandannat:


The Ark.s nya!
Fick en värdecheck när jag handlade min nya handväska och hårspray på Åhlens, så skivan blev till sist min för 29:-
Det tycker vi om! Ska göra ett nytt försök att föra över låtarna till mobilen, sist jag gjorde det vägrade min mobil spela upp filerna >_<

Handväskan, snyggare i verklighet än på bild!
På Emmaus vid Heleneholm gjorde jag ett fynd, ett fynd som jag velat göra sedan jag började shoppa second-hand.Nämligen dl-mått i aluminium. Hittade två st 1-dl och ett 1/4L för 20:- Men frågan är nu, vem använder egentligen måttet 1/4L? 2 dl är ju helt ok, men 1/4? Nä det är märkligt...





Har även investerat i det bästa spelet i mannaminne (eller?!)
Mina vänner, Carcassonne! Vilket spel! När man spelar det första gången och får det förklarat för sig blir man lätt förfärad, för det låter som det är för mycket att hålla reda på.
Men under spelets gång så blir det bättre, och redan till nästa gång man spelar så har man blivit mer strategisk. I love it ;)

Vi spelade Carcassonne hos Räkan i helgen :)

1 kommentar: