onsdag 2 mars 2011

För mycket blir ingenting?

Alltså, nu har jag så mycket att blogga om så jag vet helt enkelt inte vad jag ska välja först. Jag har haft storstilat besök av Bella, köpt fina grejer osv. men allt kan ju inte vara i samma inlägg. Nejnej, jag får sprida ut det lite.
Men inte idag, inte nu. Idag blir mycket ingenting.



Kan informera om att jag har lus-nojjan gånger 100 sen det uppdagades att någon av kidzen har löss på skolan. Jag pallar inte alltså! Så fort det kliar i huvudet får jag smärre panik och vill bara raka av mig håret helt så att de små asen inte har något att klamra sig fast på. Får se hur det går helt enkelt, men får jag löss är rakning (och då menar jag full skinhead-rakning) som gäller!


Lusenbusen, tvi vale!


Jag återkommer med allt som hänt, förmodligen i korta inlägg med bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar