torsdag 23 februari 2012

Feberlängtan

Igår slog febern till. Jag har försökt värja mig hela veckan men nu tyckte kroppen att det fick räcka med alvedon- ut med febern för fan! Så igår låg jag klubbad i soffan, med närmare 39 graders feber. Sovit oroligt hela natten och vaknade vid 13.30! Sedan igår har jag avverkat  de nuvarande sista avsnitten av både True Blood och The Walking Dead. True Blood alltså, vilken cliffhanger det var i säsong 4!!! Gode tid, har knappt några naglar kvar och mina hak-muskler är helt uttänjda efter allt gapande!

Men just nu, idag så längtar jag efter Mamma och Pappa, Kingen och hönsen i Kuggeboda. Bilderna är från sist jag var hemma, den tragiska helgen då stortuppen dog...


Alla våra cochin samlade

Sovande KninketiKnonk

Utsikten



Dungumpen, aka. DG

Ungtuppen- min personliga favorit!

Efter att Stortuppen dog hastigt och olustigt så såg läget i hönsgården helt annorlunda ut. Helt plötsligt kunde vi släppa ihop hönsen utan att behöva oroa oss för blodvite eller att inte rasbevara cochin.

RIP Stortuppen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar