måndag 6 februari 2012

Gammalt nytt och REA-billigt

Jag har lyckats loppis/second hand fynda en del på sista tiden...
Plus köpt lite grajjor på halva rea priset- kan det bli bättre? 



Lila klackskor i mocka med lackad klack. 60:- på Myrorna

Färgen är lite märklig på bilderna, mycket finare IRL.

Förvaringskorgar från Åhlens till halva REA-priset.
Den största fick hålla ordning på mina tygstuvar.
Got to love mina tyger, bara en liten del av allt jag har syns på bilden ;)

Sängstommen köpte vi på Blocket för 300:- ny kostar den över 1000:- Vi bar hem den från Babel, komisk syn för våra medmänniskor tror jag :P
Ber om ursäkt för det sterila och sjukt tråkiga ljuset och avsaknaden av tavlor på väggen till höger.

Nytt fondtyg bakom sängen. LOVE IT!

Hittade två rullar tapet på loppisen nedanför oss, 40:-
Nu börjar min tapetsamling att byggas på, bara ett hus att tapetsera i som fattas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar