måndag 16 maj 2011

Helgens bravader

Hade ju Lillebror, Lillasyster med tillhörande pojkvän på besök i helgen.
Mycket trevligt! 
De kom på fredag kväll och efter middagen gick vi ner och tog en öl på Möllan!
Syskonen

Pojkvännerna. Min och Lillasysters alltså, båda är inte mina :P
På lördagen var det inflyttningsfest med Eurovision-finalen!
Festen blev väl lite lidande av allt tv-tittande, men det var trevligt att så många kom! Här kommer den väntade bildexplosionen!












Bra avslut på kvällen/natten :P

På söndagen åt vi sen frukost med blandannat vattenmelon och american pancakes <3 Viktor och Anna åkte hem och Lillebror stannade kvar några timmar till så ett parti med Carcassonne hanns med :)



Jag var inte så bakis som jag förväntat mig, men min kropp var helt märklig. Hade massa cravings. Utöver olika sorters dryck så satte jag i mig: American pancakes, kakor, chips, korv med bröd och sist men inte minst glass med maränger och chokladsås. Inte konstigt att min mage sparkade bak ut och bad mig att fara åt helvete under natten.

Så här trodde jag för övrigt att jag skulle må dagen efter när jag gick och la mig i Lördags:


1 kommentar: