måndag 16 maj 2011

Worst night ever?

Har haft den drygaste natten på länge!
Var lite seg efter inflyttningsfesten i Lördags (bilder kommer sen!) men inte så bakis som jag borde ha varit. Mest slö och seg som sagt. Moffade allt möjligt onyttigt och gott igår, vilket jag förmodar ledde till bakslaget under natten.
Har fått gå upp flera gånger under natten för att besöka toaletten, och det var ingen vacker syn vill jag lova. "Jag lurade gumpen på en fis" kan man ju säga när man rapar. I så fall lurade jag munnen på en spya i natt :S
Har av förklarliga skäl sovit dåligt inatt, så jag sjukade mig idag och tog igen några timmar. Nu ska jag våga mig på att äta något och se hur det går, har varit lungt sen jag vaknade.

Satt och funderade på hur man kan piffa till toaletten så det inte är så bedrövligt att sitta där längre stunder.

Detta kanske är en idé?

1 kommentar: