söndag 10 april 2011

Snyt och snitt.

Är dunderförkyld, igen! Var hemma från jobbet i Fredags, trots att jag planerat en lektion och allt. Snorar och snyter mig, ville först bjuda på en bild av neongrönt snor i massor, men jag skonar er från det :P
Lurade kroppen pigg med Mr. Ibumetin och halstabletter igår och drack några öl.
Men då gav halsen upp, och jag blev hes som en rockråtta!
Dagen har kantats av det, att vara hes. Tycker det är kul att försöka sjunga och så, för det vill inte alls med sig :P

Idag har Lillebror och Julia varit på besök, vi hann med lite middag och en kopp kaffe. Det var fint, hoppas vi träffa i Malmö snart igen! Nästa gång kanske blir i samband med vår flytt till Fricksgatan.
För nu verkar det gå åt rätt håll, återkommer när det är 100 bestämt!

Jag har för övrigt unnat mig lite snittblommor på senaste tiden.
Förra helgen blev det våriga hyacinter

                                                           


och denna helgen blev det papegojtulpaner. Tycker om färgtemat med tulpanerna, tavlan och lampan. Är inte mycket för orange, men i samband med lite vårsol, rött och grönt så gillar jag det!






Det är för övrigt ljus som detta som får mig att inte vilja flytta, men mest beror det nog på ork. Jag orkar inte planera, packa och organisera en flytt till. Logistiken är omöjlig. Men det ska bli värt det, verkligen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar