söndag 26 september 2010

Skapa rum för symaskinen.

För ett tag sedan fick jag en finfin bok skickade till mig <3
Mamma skickade den som en namnsdagspresent och jag min skaparglädje återupptogs!


"Sy Monster" av Fiona Goble.
De små monstrena var de jag tyckte om bäst och ska försöka sy några till mina Billie the Vision-barn! Det finns ju några stycken nu: Inti & Blanca, Joppe och Janne. I slutet av Oktober ska vi åka till Spanien igen och jag ska passa Inti, Blanca och Janne. 
Kommer med andra ord att vara ensamstående mamma till tre barn i åldrarna 8 månader-4 år!
Se verkligen fram emot det och framförallt längtar jag efter att få vara i Spanien igen! Love it!








En "Moopy" och ett lapptäcke jag sytt till Blanca.









Nu ska jag läsa om feminism och dricka ingefära-te, sen ska jag rigga upp symaskinen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar