tisdag 22 november 2011

Ninen i mörkret

Jag fick en prydnadslampa i form av en uggla förra julen. Enkom för att jag samlar på ugglor, men min ömma Mormor kunde nog aldrig tänka sig att lampan skulle skrämma skiten ur mig och alla andra som la ögon på lampan. I flytten gick själva lamparmaturen sönder, och när jag skulle byta den på Miss Juniversum passade jag på att byta modell, till en ytterst tjüsig kanin :)

Den står nu på en av bokhyllorna i sovrummet och håller oss sällskap med snäll blick och varmt sken. Till och med Nils kommenterade att det var mysigt i sovrummet idag, att ljuset var mysigt. Tack för den Ninen :)



Jag längtar för övrigt till helgen då man får slänga upp mer ljus i fönstren, ska med glädje hänga upp min nya ljusslinga med glaskulor på!
Får återkomma med bilder på spektaklet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar