torsdag 2 december 2010

Visit i Ronneby

Har varit i Ronneby i några dagar. Slappat, tentapluggat och varit ute i snön.
Tänkte slänga upp ett gäng bilder, men då bloggen inte vill som jag fick jag kompromissa och förminska och sätta ihop bilderna två och två.



Håll till godo! Nu ska jag skriva vidare på hemtentan of d00m!

LillTisen och snöig gång från brevlådan i Kuggeboda

Jag envisas med granris på trappan, inbillar mig att man snubblar mindre.

Is

Julmys i köket på bänkskivan som snart åker ut, renovering på G!

Både jag och tuppen är coolingar!

Visste du att blomman i julstjärnan är det i mitten och inte de röda bladen? Tänkte det...

När jag kom hem som blommade min Novemberkaktus ordentligt. Lycka!

1 kommentar:

  1. svar; ja vi tjuvstartade lite! jag kan ta med formarna till muminhuset på söndag så kan du få rita av dem! puss

    SvaraRadera